Nová služba TELS: železniční přeprava zboží z přístavu v Petrohradě do Usť-Lugy v Rusku

V květnu 2014 TELS rozšířil spektrum nabízených služeb o dodání zboží do Ruska přes Velký přístav v Petrohradě do přístavu Usť-Luga železniční dopravou.

Nová služba zahrnuje:

• Překládku zboží z kontejnerů, které připluly do Velkého přístavu v Petrohradě a do přístavu Usť-Luga námořní dopravou, do železničních vagonů s dodáním po celém území Ruské federace (import)
• Dodání kontejnerů z přístavu v Petrohradě a přístavu Ust-Luga do jakéhokoliv regionu v Rusku železniční dopravou
• Překládku zboží z železničních vagonů do námořních kontejnerů a jeho odeslání na export

Výhodou této služby je zkracování doby dodání a snížení vynaložených nákladů na dodání zboží díky:

• Zkracování doby pronájmu kontejnerů (během překládky zboží z a do železničních vagonů)
• Nízké ceně za železniční přepravu
• Velkému objem nákladního prostoru vagonů
• Odeslání zrychlených kontejnerových vlaků

Dodání zboží železniční dopravu provádíme metodou „do skladu“ příjemce zboží včetně organizace všech doprovodních služeb.

Andrej Grigorjev, ředitel kanceláře v Petrohradě oznámil:

„V dnešní době za výhodnou se dá považovat nejen ta železniční přeprava, která má více jak 1500 km, ale výhodnými jsou i kratší trasy. Nabízíme naším klientům přepravy zrychlenými kontejnerovými vlaky:

• Přístav Petrohrad (Avtovo) – Moskva - Přístav Petrohrad (Avtovo) – každý 2. den
• Přístav Tallinn – Moskva – 1x týdně
• Přístav Petrohrad (Nový přístav, PLP) – Segeža (export) – 1x za 3 dny
• Přístav Petrohrad (Nový přístav, PLP)– Solikamsk – Moskva – 2x týdně
• Přístav Petrohrad (Avtovo) – Solikamsk – 2x týdně
• Solikamsk – Novorossijsk – 2x týdně
• Přístav Petrohrad (Nový přístav, PLP) – Elektrárna (Čeljabinsk) – 1x za 2 týdny
• Moskva (Moskva-Tovarnaja) – Kaznačejevka – 1x týdně
• Přístav Petrohrad (Avtovo) – Tichonovo (Jelabuga) – 15 vlaků týdně.

Průměrná cena za železniční přepravu kontejnerů je přibližně o 150 dolarů levnější, než silniční přeprava. Doba dodání je akceptovatelná. V případě kompletní kontejnerové přepravy bude cena za přepravu o to levnější.
Překládky zboží z kontejnerů do železničních vagonů jsou výhodné zejména pro importéry, kteří přepravují zboží „na dlouhé rameno“ (obzvlášť pokud dodávají více kontejnerů). V takovém případě jsou náklady na přepravu o to nižší, pronájem kontejnerů je levnější, do prostoru železničního vagonu vejde se 150 kubických metrů zboží s váhou 70 tun – cena za dodání je tedy mnohem nižší. Navíc na rozdíl od kontejneru není třeba vracet vagon, odkud byl odeslaný.

Odesílatelé zboží mají o to větší zájem o tyto přepravy díky železničním přístavním kolejím, kdy vagon přijede přímo pod rampu skladu.

Daná služba bude velmi poptávanou mezi našimi zákazníky. Odborníci TELS jsou připraveni odpovědět na všechny otázky, týkající se dané problematiky.