V okamžiku založení společnosti TELS GLOBAL byly stanoveny dva hlavní směry sociální politiky firmy:
• zajištění stabilní a perspektivní budoucnosti pro zaměstnance společnosti a pro jejich rodiny
• odpovědnost TELS GLOBAL před ostatními občany za výsledky své činnosti
Usilujeme o to, aby naši zaměstnanci měli takové pracovní podmínky, které jim umožní vykonávat své pracovní povinnosti efektivně a dosahovat materiálního standardu a pocitu dobré seberealizace.
Skupina společností TELS GLOBAL nabízí takové podmínky profesního růstu, které zajistí zaměstnancům stabilní a perspektivní budoucnost:
• všichni zaměstnanci absolvují profesionální školení v školicím středisku firmy na základě unikátního školícího programu
• nepřetržitý rozvoj společnosti vytváří dobré podmínky pro osobnostní růst pracovníků, což jim umožňuje dosáhnout profesního růstu
• úroveň vysoce profesionálního managementu se dosahuje proškolením všech vedoucích pracovníků společnosti na základě školících programů přednostních světových obchodních škol
TELS GLOBAL podporuje aktivní způsob odpočinků svých pracovníků, stimuluje jejich sportovní aktivity, podporuje návštěvnost kulturních a sportovních akcí.
TELS GLOBAL pořádá firemní akce pro utužení vztahů zaměstnanců, kde v neformálním a přátelském prostředí pracovníci tráví společně volný čas.
Naším hlavní cílem nejsou pouze logistické služby, které nabízíme, ale taky příznivý vliv naší činnosti na okolní prostředí a na společnost.
Rozvíjení vztahů, jejichž základem je vzájemné pochopení a úcta jeden k druhému, je primárním cílem TELS GLOBAL v rámci sociální odpovědnosti před svými obchodními partnery a před celou společností.
Starost o naši budoucnost v rámci ochrany životního prostředí s cílem zachovat ekologický balanc planety pro další pokolení zahrnuje:
• Vytvoření a podporu systému environmentálního managementu podle ISO 14001.
• Šetrné využívání přírodních zdrojů, zajištění efektivní a bezpečné utilizace odpadu.
• Výběr takových obchodních partnerů, kteří dodržují ekologické standardy.
Hlavním mottem a politikou Telsu je zvýšení úrovně ekologické gramotnosti zaměstnanců, schopnost vyhodnotit vznik potenciálních rizik a prevence proti vzniků nebezpečných situací během uskutečnění přeprav.
Dalším krokem v rozvoji sociální politiky Tels bylo připojení se ke Globální dohodě OSN, díky čemuž Tels na mezinárodní úrovni deklaroval dbát na sociální odpovědnost firmy a být připravený rozvíjet svou činnost v souladu s principy Globální dohody, a to s ohledem na ochranu lidských prav, pracovně-právních vztahů, ochranu životního prostředí a boje proti korupci.