Poslání společnosti TELS:
Rozvíjet světový obchod, zlepšovat podnikání našich klientů, poskytovat dokonalá schémata pro dodávku nákladů odkudkoliv na světě, kvalitně, spolehlivě a včasně.
Hodnoty
Orientace na zákazníka
Jedná se o hlubokou znalost klienta: trh, na kterém klient pracuje, jeho podnikání, požadavky na službu, na dodavatele, finanční možnosti. A také ochota podniknout kroky zaměřené na kvalitní uspokojení potřeb klienta, rozvoj dlouhodobých vztahů s ním na základě zpětné vazby o poskytované službě v souladu s cíli společnosti.
Zaměření na výsledky
Schopnost si jasně představit cíl a konečný výsledek práce. Schopnost se držet cíle a dosáhnout ho i přes vznikající potíže a překážky.
Týmová práce
Jednáme ve shodě, máme potřebné kompetence a dovednosti k dosažení společného cíle a interakce je vždy založena na důvěře, vzájemné pomoci a odpovědnosti.
Flexibilita
Ochota rychle reagovat na změny, vzdávat se zastaralých metod práce ve prospěch nových, efektivnějších, za účelem dosažení obchodních výsledků.
Inovace
Do naší práce zavádíme nejúčinnější inovativní nástroje pro dosažení cílů – nejnovější technologie, formáty interakce, metody hodnocení a kontroly.
Odpovědnost
Před rozhodnutím pečlivě analyzujeme situaci, včas plníme své závazky a jsme připraveni nést odpovědnost za důsledky našich rozhodnutí a činů.